PERSONES TREBALLADORES PER AL TEU NEGOCI

Busques personal per al teu negoci?

La Borsa de Treball és un servei gratuït que depèn de l’Àrea de Promoció de la Ciutat i que té un paper d’intermediació entre les empreses que necessiten incorporar professionals i les persones que cerquen feina o volen canviar d’ocupació.

Quines empreses hi poden accedir?

Totes les empreses que vulguin inserir les seves ofertes de feina per trobar persones candidates. El servei està obert a empreses de tot el territori.

Què oferim?

Servei de Difusió i Intermediació

Posem a disposició de les empreses un canal de difusió de les seves ofertes a través d’un espai físic al Servei Local d’Ocupació, al web de Promoció de la Ciutat i xarxes social.

Totes les persones que formin part de la Borsa de Treball poden mostrar el seu interès per les ofertes i participar en la selecció, sempre que compleixin tots els requisits sol·licitats per l’empresa.

Un cop s’hagin realitzat les inscripcions, les tècniques verificaran que la persona compleixi els requisits demanats per l’empresa. Un cop valorada positivament la candidatura, s’enviarà el currículum a l’empresa per tal de poder-se incorporar al procés de selecció. Si l’empresa ho considera adient, es posarà en contacte.

Servei d’Intermediació i Entrevista Personal

El personal tècnic del Servei Local d’Ocupació s’encarregarà de la validació de les persones inscrites a cada oferta de feina i farà una primera entrevista per valorar els aspectes exigits per l’empresa. Un cop valorats, en cas de ser positius, s’enviarà la candidatura a l’empresa.

Cal recordar, que aquest servei és un valor afegit a la Borsa de Treball que ens permet participar de tot el procés de selecció i fidelitzar les empreses.

Com ens pots contactar?