SERVEI LOCAL D’OCUPACIÓ

El Servei Local d’Ocupació de Blanes és un dispositiu permanent d’informació, formació, assessorament i orientació professional que té com objectiu principal fomentar la incorporació i/o reincorporació al món laboral de la ciutadania. Principalment del municipi de Blanes però també rodalies, ja que està obert a altres poblacions. 

És un servei intermediari entre les persones i el mercat de treball, on les persones usuàries disposen d’un espai de recerca, de formació i d’intercanvi, amb uns recursos especialitzats i professionals preparats.

TAULA DE CONTINGUTS

Què haig de fer per inscriure’m

Per formar part del servei has d’anotar-te a Recepció de Promoció de la Ciutat (edifici Escola Safa) i deixar les teves dades personals.

També pots deixar-nos les teves dades:

  • Per telèfon al 972 358 260

Horari: de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores.

Et trucarem per donar-te dia i hora per tal de realitzar el procés d’inscripció, que consisteix en assistir a una sessió informativa de dues hores de durada.

Quins son els requisits

  • Tenir edat laboral (més de 16 anys)
  • Tenir DNI/NIE (amb permís de treball en vigor)

 

Quina documentació he de portar

La documentació que has de portar a la primera Sessió Informativa és:

  • DNI / NIE
  • DARDO (Alta com a demandant d’ocupació al Servei d’Ocupació de Catalunya)
  • En cas que tinguis alguna discapacitat igual o superior al 33%, cal el document (l’original i una còpia) que ho certifiqui (ICASS).

Com fer la inscripció telemàtica

S’ofereix la possibilitat de realitzar la inscripció al Servei Local d’Ocupació de manera telemàtica, amb la finalitat de reduir el contacte entre persones i la mobilitat de la ciutadania per tal de vetllar pel benestar de les persones, complint amb les mesures de seguretat de la covid-19.

Per a fer l’alta telemàtica és necessari que la persona disposi de connexió a Internet i dispositiu (ordinador o tauleta).

Pots deixar-nos les teves dades:

  • Per telèfon al 972 358 260

Què t’oferim al Servei

Un cop formalitzada la teva inscripció al servei, t’oferim:

  • Acompanyament a través d’un itinerari ocupacional. Atenció personalitzada
  • Tutories amb tècnics/ques especialistes
  • Tallers per millorar les teves competències en la recerca de feina (informàtica bàsica, canals de recerca de feina, currículum, processos de selecció, etc.)
  • Espai de Recerca de Feina amb: Connexió a Internet, Telèfon i Servei de copisteria. L’horari d’aquest espai és de dilluns a divendres de 11:00 a 13:00 hores.
  • Adreces de borses de treball online
  • Models de Currículums, cartes de presentació, etc.
  • Accés a la Borsa de Treball amb Ofertes de feina de Blanes i poblacions properes
  • Servei d’intermediació laboral per empreses

Deixan’s les teves dades

Si vols, deixan’s les teves dades a través d’aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu.