Instagram ha experimentat un creixement molt ràpid en els darrers anys, fins al punt de convertir-se en una eina imprescindible en una estratègia dins del màrqueting digital, per a qualsevol negoci o marca i sigui quin sigui la seva dimensió. Gràcies a les darreres funcionalitats que ha incorporat, com les històries, els perfils d’empresa o la possibilitat de realitzar directament campanyes de publicitat, fan d’Instagram una xarxa social molt útil i important per la teva empresa.

OBJECTIUS
Conèixer les diferents possibilitats d’Instagram per al teu negoci o activitat. Millorar la presència en aquest canal social per tal de fer arribar a més usuaris els continguts que publiquem. Conèixer les diferents eines i estratègies per crear el millor contingut visual.

TEMARI
Beneficis de l’ús d’Instagram per les empreses
El perfil ideal per negocis i marques
Coneix l’Algoritme d’Instagram
L’ús de les estadístiques d’Instagram per millorar l’estratègia de continguts
La creació de contingut i la seva publicació
Com utilitzar les històries d’Instagram
Edició, disseny i gestió d’Instagram a través d’Apps

PONENT
David García: Community Manager, dissenyador Web i docent en Màrqueting Digital i Community Management. Gerent de COMMUNITIS, empresa dedicada a Community Manager, Social Media Manager, SEO Manager, Marketing Online & Web Developer WordPress Expert, Consultoria i formació en comunicació i màrqueting online per empreses.

METODOLOGIA
Formació de 4 hores repartides en dues sessions de dues hores, a on combinarem de manera teòrica i pràctica els conceptes del curs i treballarem de manera pràctica la creació de fotos i la seva publicació
en aquest canal social.

És recomanable assistir amb un dispositiu mòbil com un “smartphone” i l’aplicació Instagram instal·lada.

DATES, HORARI I LLOC
Dimarts 5 i dijous 7 de novembre de 2019 de 14:30 a 16:30 hores a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Blanes, Passeig de dintre, 29 de Blanes.

INSCRIPCIONS
Per assistir-hi és obligatori inscriure’s aquí

PREU D’AQUEST TALLER
Formació gratuïta pels assistents.

Aquesta actuació és una iniciativa de les Cambres de Comerç i compta amb el recolzament i finançament de la “Secretaria de Estado de Comercio” i els fons FEDER dintre del marc del “Programa de apoyo al comercio minorista 2019”.