Sol·licitar Informe de vida laboral

Què és l’Informe de vidal laboral?

L’informe de vida laboral és el document oficial en el qual es recullen tots els períodes en què has estat cotitzant en el Sistema de la Seguretat Social, ja sigui com a assalariat, o com a autònom.

Aquest informe recull cronològicament la relació de totes les empreses amb les quals has signat contractes de treball.

És un document que ens pot facilitar l’elaboració del nostre currículum.

També és necessari per a comptabilitzar punts en processos de selecció, com per exemple unes oposicions.

Com es pot sol·licitar?

Es pot demanar descarregar la teva vida laboral online a través de la pàgina web de la Seguretat Social.

Hi ha diferents opcions per a descarregar:

Si no disposes de Certificat Digital o Cl@ve, la via més fàcil i ràpida és mitjançant l’opció SMS, per poder fer-ho és necessari que la Seguretat Social tingui  les teves dades personals i de contacte actualitzades (nom, DNI/NIE, número d’Afiliació a la Seguretat Social, número de telèfon mòbil i data de naixement). Has d’omplir el formulari amb les teves dades personals i podràs descarregar un PDF amb l’Informe de la Vidal laboral.