Aquest Pla Formatiu dóna cobertura als principals sectors professionals.

Són formacions obertes, dirigides a qualsevol tipus de públic (empresaris, persones autònomes, persones treballadores i aturades).

Us recomanem que feu la inscripció a la Càpsula formativa que correspongui al sector d’activitat més afi al vostre perfil professional.

PROTOCOLS D’HIGIENE I BONES PRÀCTIQUES PER A COMERÇOS (27 d’abril)

Dirigit: a empreses i persones vinculades al sector.

Horari: 14:30 a 16.30 (Aplicatiu Zoom)

Inscripció: feu clic en aquest enllaç

Objectiu: Formació per a conscienciar sobre la seguretat i la higiene durant l’atenció al client en el context actual.

  • Riscos associats.
  • Mesures aplicades per minimitzar els riscos.
  • Protocols d’higiene personal i al lloc de treball.
  • Protocols de neteja i desinfecció.
  • Mesures aplicades al comerç (aforament…)
  • Mesures d’higiene pels usuaris o clients.
  • Recomanacions per diferents sectors comercials.

PROTOCOLS D’HIGIENE I BONES PRÀCTIQUES PER A PERSONAL DE MANTENIMENT, RECEPCIÓ, HABITACIONS I ÀREES COMUNES D’HOTELS I CÀMPINGS (28 d’abril)

Dirigit: a propietaris i persones vinculades al sector (manteniment, recepció, habitacions i àrees comunes)

Horari: 9:30 a 11.30 (Aplicatiu Zoom)

Inscripció: feu clic en aquest enllaç

Objectiu: Formació per a conscienciar sobre la seguretat i la higiene durant el servei al client, així com les millors pràctiques de neteja i desinfecció per part del personal de manteniment, d’habitacions i d’àrees comunes.

  • Riscos associats a les diferents àrees.
  • Mesures correctores per minimitzar els riscos.
  • Protocols en la recepció o atenció al client.
  • Protocols en la neteja i desinfecció d’habitacions i àrees comunes.
  • Protocols higiene dels treballadors.
  • Protocols en el manteniment general : piscines…

PROTOCOLS D’HIGIENE I BONES PRÀCTIQUES PER A PERSONAL DE CUINA, BAR I MENJADOR DE CAFETERIES, RESTAURANTS, HOTELS I CÀMPINGS (29 d’abril)

Dirigit: a propietaris i persones vinculades al sector (bars, cafeteries, reataurants, hotels i càmpings (àrea cuina))

Horari: 18:00 a 20.00 (Aplicatiu Zoom). Horari amb possible modificació segons les restriccions normatives.

Inscripció: feu clic en aquest enllaç

Objectiu: Formació per a conscienciar sobre la seguretat i la higiene durant l’atenció i el servei al client, així com les millors pràctiques de seguretat alimentària, ressaltant algunes mesures addicionals per assegurar que els consumidors disposin del subministrament d’aliments adequat i segur, tenint en compte la situació actual.

  • Introducció
  • Gestió dels risc.
  • Mesures de protecció dels treballadors.
  • Requisits de neteja i desinfecció.
  • Requisits dels servei.