Itinerari formatiu per a persones emprenedores

Us presentem un itinerari formatiu per a persones emprenedores, obert a tothom i totalment online. Aquest itinerari s’anirà repetint cíclicament al llarg de tot l’any, cada dijous, a excepció del mes d’agost i de les festivitats habituals (Nadal, Setmana Santa…).

Per a participar-hi cal complir només dos requisits:

  1. Venir a les nostres oficines de Promoció de la Ciutat (Escola Safa) i omplir la fitxa d’usuari del servei de creació i consolidació d’empreses que pots demanar a recepció. Caldrà que portis el teu DNI o NIE. (IMPORTANT: Només cal omplir la fitxa d’usuari UN SOL COP. Si llavors assisteixes a més formacions d’emprenedoria a Promoció de la Ciutat, NO cal que tornis a omplir la fitxa d’inscripció). O, si ho prefereixes, et pots descarregar la fitxa aquí, emplenar-la i enviar-nos-la aquí, juntament amb una fotografia o escaneig del teu DNI o NIE.

  2. Inscriure’t aquí.


ITINERARI FORMATIU PER A PERSONES EMPRENEDORES DEL 8 DE SETEMBRE AL 13 D’OCTUBRE
(6 sessions online de 4 hores cadascuna).

Sessió informativa 1: “Autoocupar-se com a alternativa a l’atur i idees de negoci low-cost
– Dia: Dimecres 3 de novembre de 2021
– Horari: De les 9:30 a les 13:30
– Temari:

  • Les principals raons per a autoocupar-se
  • Avantatges i desavantatges d’autoocupar-se
  • Ara és el millor moment per a emprendre en el meu cas?
  • Els tres factors d’èxit més importants.
  • La importància de l’autoconeixement a l’hora d’emprendre i com fer-ho.
  • Competències emprenedores: com desenvolupar-les
  • On trobar idees de negoci
  • 36 idees de negocis low-cost

Sessió informativa 2: “Tràmits obligatoris per iniciar una activitat econòmica: quins cal fer i quin cost tenen”
– Dia: Dimecres 10 de novembre de 2021
– Horari: De les 9:30 a les 13:30
– Temari:

  • Quan és obligatori donar d’alta una activitat econòmica?
  • Quins tràmits he de fer per obrir el meu negoci?
  • Què és el certificat digital i per què ho necessito?
  • Què és el nom comercial del meu negoci? L’he de registrar?
  • Ajudes i subvencions per a persones emprenedores

Sessió informativa 3: “Quina és la forma jurídica més convenient per al meu negoci? Quines normatives he de complir obligatòriament en el meu negoci?”
– Dia: Dimecres 17 de novembre de 2021
– Horari: De les 9:30 a les 13:30
– Temari:

  • Formes jurídiques d’empresa (quina és la millor per al meu cas?)
    • Persones físiques
    • Entitats sense personalitat jurídica
    • Persones jurídiques (societats).
  • Lleis i normes d’obligat compliment
    • Normativa sectorial (on trobar-la?)
    • Normativa transversal (on trobar-la?)
  • Assegurances obligatòries i assegurances recomanables per al teu negoci

Sessió formativa 4: “Quan em costarà obrir el meu negoci? I quan em costarà mantenir-lo obert? I d’on puc obtenir el finançament necessari per a posar-lo en marxa?”
– Dia: Dimecres 24 de novembre de 2021
– Horari: De les 9:30 a les 13:30
– Taller:

  • Quant em costarà obrir el meu negoci?
  • D’on trauré els diners per obrir el meu negoci?
  • Quant em costarà mantenir obert el meu negoci?
  • Com fer una previsió de vendes?
  • Quant he de vendre i amb quin marge perquè el meu negoci sigui viable?
  • Els 10 errors més habituals amb les finances d’un negoci

Sessió formativa 5: “Quins impostos hauré de pagar, com i quan? Com portar les finances del meu negoci”
– Dia: Dimecres 1 de desembre
– Horari: De les 9:30 a les 13:30
– Temari:

  • Conceptes previs
  • Obligació de portar llibres de registre
  • Obligació de fer pagaments a compte de l’IRPF
  • Obligació de practicar retencions de l’IRPF
  • Obligació de fer les liquidacions d’IVA
  • Obligació de fer la Declaració de la Renda
  • Documentació mercantil bàsica i tipus de factures
  • Aprendre a usar un programa de facturació

Sessió formativa 6: “He de sortir a vendre: Com ho faig? Per on començo?”
– Dia: Dimecres 15 de desembre
– Horari: De les 9:30 a les 13:30
– Temari:

  • Com preparar la nostra acció comercial
  • Com preparar una carta de vendes
  • Característiques d’una “oferta killer”
  • Estructura mínima obligatòria d’una venda
  • L’Elevator Pitch
  • Com supervisar tota la nostra acció comercial: el CRM
  • Promocionar-se a Internet
    • SEM (màrqueting en motors de cerca -Google ads-)
    • SEO (posicionament orgànic)
    • SMM (màrqueting en Xarxes Socials – Facebook Ads, Instagram Ads, Easypromos …)
    • Email Màrqueting
    • Inbound Màrqueting (Blogs i Xarxes Socials)
    • Webinars
    • Afiliació
    • Webs de comparació de preus
    • Webs de recomanacions
  • La importància del COPYWRITTING i com aprendre’l

Per qualsevol dubte o qüestió, truqueu al 972 358 260 (extensió núm. 5) o contacteu-nos per correu electrònic aquí.